Infografic: Psihologia culorilor

Se pare ca am o fixatie cu culorile. Daca in urma cu cateva zile v-am aratat o prezentare despre culori in viziunea sexelor, astazi o sa vorbim putin despre psihologia culorilor. Poate v-ati intrebat si voi de ce majoritatea restaurantelor folosesc culoarea rosie in logo-uri sau de ce culoarea “negru” este asociata cu moartea. Infograficul de mai jos explica psihologia din spatele culorilor si efectele pe care le au asupra oamenilor.

Conform acestui infografic, restaurantele folosesc culoarea “rosu” pentru ca aceasta stimuleaza apetitul iar culoarea “negru” chiar daca este folosita in dese randuri pentru a simboliza moartea, este folosita si de cei din industria bijuteriilor sau a produselor de lux pentru a intari ideea de sofisticare. De asemenea am observat ca majoritatea barbatilor prefera culoarea “albastru” pentru ca ea incurajeaza productivitatea si micsoreaza pofta de mancare.

Haideti sa descoperim impreuna psihologia culorilor prin intermediul infograficului de mai jos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.