Utilitatea site-urilor pentru clientii hipermarketurilor

Ne aflam in secolul 21, secolul informatiei si al ritmului de viata alert. Apar din ce in ce mai multe gadgeturi menite strict sa ne faca viata mai usoara si mai placuta prin rapiditatea cu care ne pot furniza informatii si nenumaratele modalitati prin care ne pot distra atunci cand suntem in asteptare. Oriunde am fi, orice am face, suntem bombardati de informatii si reclame pe care suntem nevoiti sa le filtram. Chiar si atunci cand mergem la cumparaturi suntem inconjurati de sute, daca nu mii, de posibilitati si preturi. Nu are fi, oare, mai usor daca am putea filtra toate aceste date chiar inainte de a ajunge la hipermarket?

hipermarket

Asadar, acest articol este dedicat cumparatorilor, iar nu detinatorilor de hipermarketuri pentru ca, pana la urma, „clientul este seful nostru” iar ceea ce vrea clientul trebuie sa se si intample. Iata, deci, 3 motive pentru care hipermarketurile ar trebui sa aiba fiecare cate un site, un bun exemplu de un astfel de hipermarket fiind Cora.

Motivul nr 1. Pentru ca mersul la cumparaturi sa fie mai eficient si rapid. Cred ca multi ne-am dori sa ne putem face o lista de cumparaturi cu pretul cat mai exact calculat chiar inainte de a ajunge in magazinul cu pricina. O sesiune de mers la cumparaturi poate decurge mult mai repede atunci cand stii exact ceea ce cauti si exact unde gasesti acel lucru. Astfel de informatii simple precum „produsul x se afla pe raftul y” ar fi incredibil de utile pentru oamenii care nu au mult timp de irosit incercand sa se decida ce anume sa cumpere si, mai ales, unde sa gaseasca acel lucru. Pe drum spre hipermarket, site-ul ar putea fi accesat de pe un smartphone ori tableta iar produsele exportate pe o lista ce poate fi accesata chiar si offline.

Motivul nr 2. Pentru a fi chiar mai rapid. Foarte multe persoane ar prefera sa isi comande produsele prin intermediul internetului. Este una dintre cele mai rapide si eficiente metode de a face cumparaturi iar implementatul unei optiuni de a cumpara direct de pe site ar fi extrem de usor. Oricine ar putea accesa site-ul, alege produsele dorite si astepta sa fie livrate direct la domiciliu.

Motivul nr 3. Pentru a primi sugestii. Atunci cand o persoana nu isi gaseste produsul favorit, ar putea primi o sugestie pentru a incerca produse noi. Acest lucru ar beneficia atat clientul cat si hipermarketul. De asemenea, vizitatorii site-ului ar putea vedea toate produsele aflate la promotie in acea perioada si ar putea cheltui mai putini bani, in timp ce hipermarketurile si-ar face vanzare.

Un astfel de site ar putea fi accesat de oriunde iar mersul la cumparaturi ar fi mai putin frustrant, ba chiar placut, lista cu cele trebuincioase casei ar putea fi bine gandita din timp iar pretiosul timp liber, folosit in scopuri mai interesante.

Ce ziceti, sunt importante siteurile pentru hipermarketuri? Ce parere aveti despre siteul Cora, care are un aspect placut si functioneaza foarte rapid.