Umerasele pentru haine si Facebook

Cu totii stim ca oamenii nu mai pun asa de mult accent pe reclame atunci cand vine vorba de a cumpara un produs. Majoritatea persoanelor cred ca e mai eficient sa vezi care sunt parerile celorlalti in legatura cu produsul respectiv pentru a sti mai multe. Recomandarile de pe Facebook sunt pe un loc fruntas la acest capitol.

Tocmai asta a observat si un producator brazilian de haine (C&A) si a facut o chestie geek pentru unul dintre magazinele sale. Fiecare umeras pe care sunt asezate hainele au un display unde sunt afisate niste cifre. De fiecare data cand o tinuta sau haina de pe pagina lor de Facebook primeste un Like, numarul respectiv se schimba, adaugandu-se 1 unitate. Principalul motiv pentru care au facut acest lucru este pentru ca “persoanele din magazin sa poata folosi aceasta informatie cand cumpara un articol de vestimentatie”.

Acum, nu stiu daca numerele respective sunt sau nu adevarate, dar e o chestie tare desteapta.

About Catalin 426 Articles
Nu sunt cel mai geek dintre geeki insa ma straduiesc :) Pasionat de filme si seriale SF, roboti si Cosplay. Mai scriu chestii personale dar mai si documentez zilnic despre bere.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*